Nr103 Trött!

Äntligen måndag! Nu är det helg för mig, Skönt! :)

Men är hur trött somhällst, man ska nog ställa klockan på morgonen så man kommer upp itid annars kan jag ligga i sänge hur länge somhällst och ju längre man ligger kavr ju segare blir man ju, det råder det inga somhällst tvivel om! Men jag har varit ute och gått en sväng men blev inte särskilt mycket piggare av det, men nu är det gjort vilket fall ;)!
Nu ska jag nog städa undan lite på mitt rum sen ska jag åka till Nora vi ska golfa ikväll, hoppas verkligen att det går bätte idag än vad det gjorde förra måndan!

När jag kommer till Nora ska jag börja fila lite på min lilla uppsatts jag ska skriva om knäleden, som ska vara inne nästa torsdag! Får ser hur det går, har inga större förhoppningar på att det kommer gå nå bra men men det ska ju göras det också! ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0