Nr85 Underbar dag!

Idag när jag vaknade var vädert bara heeelt underbart! Ska snart ut kan ju inte sitta inne när det är så fint ute !

Idag är det första april det betyder att man får luras! Jag är väldgt dålig på att luras men är väldigt bra att lura för jag går på det mesta faktist..

Min jobb debut på fritids igår gick super bra ;) Barnen var så snälla så först var vi ute lite sen var det mellis sen lite pyssel och så spelade jag lite biljard ;) Så jag tycket det gick toppen, dock förlorade jag biljarden, inte så kul! ;)
Nu ska jag snart till Ås skola och presentera mig så får vi se om jg kanske kan få lite jobb där också någon gång :)

Och sen är det raka vägen hem och plugga naturkunskap! Men det börjar ändå ännssom att jag har lite koll nu så detkänns ju bra vilket fall :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0