Nr87 Ny Vecka, Nya möjligheter!

Japp Nu är det måndag och en ny vecka är igång! Nu förtiden kan jag annvända det otäckt posetiva uttrycker "Äntligen Måndag" som våran klassföreståndare i 7-9 sa varje måndag! Men nu kan jag säga det och verkligen mena det! För Måndag=Helg för mig nu för tiden, så det är alltså; Äntligen Måndag! :D

Idag har jag varit ute och sprungit en sväng, gick faktist över förväntan, men det var nog tack vara vädret, jag blir ju 100 gånger piggaren när det är sånt här nice väder!
Jag har även hunnit tvätta bilen idag, det var ju inte en dag för tidigt om man säger så sist jag gjorde det var innan vinter någon gång, men det blir ju lite roligare när man väntar lite för då ger det ju verkligen resultat när man har ansträngt sig, jag brukar köra på samma teori när det gäller städning av mitt rum; vänta så länge som möjligt, för då märks det så väl när man väl städar det och det är ju kul om det märks när man har lagt ner tid och ork på det ;)

Iveckan ser det ut som det blir två stycken bio besök :D Det bli Männ som hatar kvinnor, med Viktor troligtvis i morgon, och på Onsdag med det, Kenny begins med brudarna, Anna, Fanny och Ida NIce :D

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

Va sarru´?!

2009-04-06 @ 17:16:00
URL: http://idakortochgott.blogg.se/
Postat av: Annap

Äntligen Måndag!!!

2009-04-07 @ 21:58:13
URL: http://missannapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0