Nr88 Älskad elektronik!

Idag kännde jag för att hylla två mycket mycket smarta elektriska saker som gör lite mycket enklare att leva!(?) ;)

Det första är det jag använder precis i detta nu, en laptop det är ju så smart grej så det är helt sjukt! Speciellt nu när det är sjukt fint väder och man bara vill vara ute i solen och njuta! Och då kan ju jag (eftersom att jag är tjej) gör två saker samtidigt, sitta i solen UTE och ha datorn med sig det är fantastiskt! ;)

Den anndra grejen jag vill hylla idag är den innspelbara boxern det är också helt klart en tio poängare! Man spelar in det pogram man vill se, om det tex krockar med ett annat program man vill se eller om man helt enkelt har nått annat på schemat ju precis när det program man vill se går. Då spelar men in och kan kolla på det när man vill, och det absolut besta av allt är ju att man kan spola och pausa, alltså ingen reklam eller någa nyheter behöver man kolla på det är ju ideealiskt!! Enligt mig vilket fall :D

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

Hallelulia! as bra saker!:)

2009-04-07 @ 18:08:32
URL: http://idakortochgott.blogg.se/
Postat av: Emily

Förstår du vad jag saknar boxern sen jag flyttade hemifrån!?

2009-04-08 @ 11:20:45
URL: http://emilyspecialedition.blogg.se/mikro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0