Nr89 Män som Hatar Kvinnor!

Sjukt bra film!
Nu länktar jag till september, då är det premiär på Flickan som lekte med Älden
och november då är det premiär för Luft slotten som Sprängdes

Ojojoj det kommer bli en mycket bra bio-höst, det gillar jag :D

Så får vi se vad jag tycker om Kenny begins, ska blir riktigt spännande, men det är ju väldigt många bra skådespelare så det borde ju bli bra tycker jag :D
Men innan filmen blir det käk och handbolls tittande, nu håller vi alla tummar vi har för lilla Lindeskolan och hoppas på att dom vinner, det tycke jag dom är värda!! Så Heja,Heja,Heja!! ;)

Nu ska jag iväg och jobba på fritids ett tag vi ska ut i skogen idag sköönt :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0