Nr91 Långfredag!

Idag har jag jobbat, skulle börja 11 men det var så mycket så jag fick börja vid 10 så vi skulle hinna med och plocka upp allt! Nu har Lacost kommit i massa super fina färger, Det är verkligen dyrt att jobba på Wallby, wellwell, det är det värt ;)

När jag kom hem idag så var jag ute och spreng en sväng, känns att jag har varit på semester i tre veckort och inte gjort många knop, men det finns ju bara en sak att göra åt det, jobbajobba jooobba! :D

Idag gav jag ansvaret till Viktor att fixa mat in för kvällen, han gjorde det väldigt lätt för sig och lyfte på luren till Mona Lisa Pizzeria och beställde pizza ;). Så nu sitter jag och väntar på det, ska bli suuuoper gott va väldigt länge sen jag åt pizza! Sen ska jag bara ligga i soffan och slappa heela kvällen sen är det jobb i morgon som gäller igen :D

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0