Nr93 Budbil!

Just nu är min lilla lilla golf en lite budbil skulle man kunna säga, jag ska köra en massa kartonger med kläder från butiken i Linde till den i Arboga! Och alla som har sätt en golf vet att dom är ganska små och duger kanske inte jättebra till att köra kartonger (speciellt inte är dom är väligt stora och många), men det tar inte titt-in någon hänsyn till utan vi proppar in så mycket det går, och nu ser det faktist lite rolig ut ända stället det inte är kartonger är på förar sätet annars är det kartonger överallt!

Så nu ska jag till Arboga först och lämna alla dessa kartonger och sen ska jag till Linde och jobba, Ett himla flängade kan man tycka!

Ikväll ska nog jag och viktor till golfbanan en sväng och testa slå litegrann, det kan bli väldigt spännande, får se hur det går, första rundan får nog bli på söndag om det är fint väder :D

Ha en bra dag!
Ciao

Kommentarer
Postat av: malinb

fick du ha sådär keps som budbärare har?

2009-04-18 @ 22:21:39
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0