Nr94 Helgen!

Nu har det varit fullt upp i helgen igen ;), började med att jobba i går förmiddag, gick bara och väntade på att klockan skulle bli två så vi skulle få stänga och åka hem! Men när vi precis skulle få stänga så kommer det inte ett par som frågade när vi stängde, och då svarde vi att vi stänger nu, och då tycket dom att dom hade alll rätt att gå in och prova kläder först i typ en kvart och sen skulle de ha det på olika kvitton och inslaget och det var en massa krongel, så vid halv 3 kom jag där ifrån! Det var inte min favorit kund kan jag lova!

Sen drog jag en sväng till Karolina och Mattias och hälsade på, Mattias såg jag dock aldrig han hade fullt upp med att klyva ved så jag satt med Karolina och hennes en kompis i solen ett tag innan det var dax att dra vidare till Nora för att därifrån åka till Örebro där vi skulle äta mat på Grand och sen bowla!

Supergod mat som vanligt! och Bowlingen var katastrofal i början, först serien fick jag starka 44 Poäng, inte OK! men sen hostade jag upp mig och det gick lite bätter!

Men nu ska jag iväg och hämta bror får återkomma om dagens bravader ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0