Nr95 Golf

Igår var det golf som stog på schemat! Sist jag gick en runda golf vad i maj för snart två år sen, med andar ord så var det väldigt länge sen jag gick en runda! Så vi började med att stå på rangen och slå lite bollar, det gick faktist över förväntan. Sen när vi väl var ute på banan så gick själva utslagen ganska så bra men det var det så kallade "närspelet" som var så dåligt, putta är inte riktigt min grej. Jag har ingen vidare värst kännsla helt enkelt så jag har lite att jobba på! ;P
Men Jag och Viktor ska ut och gå en runda i dag med, hoppas det går lite bätter idag vilketfall! :)

Nu ska jag snart till tandläkaren, kanske det tråkigaste som finns! Sen bär det av till Nora!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0