Nr96 Vuxenpoäng

Japp idag har jag skrapat ihop många och väldigt starka vuxenpoäng! Jag fick betala när jag hade varit hos tandläkaren! Dock hade jag ingen plånbok med mig (den låg i golfbaggen i Nora) så jag fick ta det på faktura! Haha så det kan gå ;)
Det finns kanske olika roliga vuxenpoäng och just domhär poängen kanske inte riktigt hör til de roligast, men men är man vuxen så är man ;)

nu har jag varit hos Ida en sväng satt på hennes balkong i solen, huur skönt somhällst. Nu är jag i Nora ska snart åka till golfbanan och möta up Viktor där som komer dirket från jobbet!

Imorgon och på onsdag blir det jobb på Titt-In, mycket bra för min ekonomi ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0