Nr98 JObb!

Nu ska jag snart iväg och jobba!
Jag nämde aldrig hur det gick på golfen i måndags, det finns en annleding till att jag inte gjort det, för det gick så fruktansvärt dåligt, så det är igentligen inte värt att nämna! Men nu har jag gjort det vilket fall! ;) Nu blir det inge mer golf denhär veckan nästa gång blir nog nästa måndag och då ska det nog gå bettre hoppas jag, annars kommer jag också börja kasta klubbor som bröderna Jansson gör, och det verkar så himla onödigt ;)

Ha en bra dag ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

haha.. kasta klubbor är väldigt onödig, kanske till och med poäng avdrag kanske? ;)

2009-04-22 @ 09:42:36
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0