Nr193 Korfu, Harry och Karlstad!

Japp nu har jag och viktor slöat bort en helt underbar vecka på Korfu! Hotellet vi bodde på låga väldigt bra nära till strand och "city", men det var ingen AC så det var väldigt väldigt vramt när man skulle försöka sova. Men vi har haft toppen fint väder och god matt och bara slappat, precis det som var tanken för denhär semestern så det var varit sååå skönt!

När vi kom hem svängde vi förbi ishallen i arboga för att kolla på Kristian som hade match, och när vi kommer dit så sitter det en lite valpt i Charlottes knä bara sådär otroligt söta som bara valpar kan vara! Ja då hade hon köpt hund, och han fick den äran att heta Harry ;)  Såå gullig ;)

Japp och när jag gick it på datorn igår kväll när jag kom hem gick jag ut och kollade på studera.nu för att kolla om jag kommit in någon annanstans på urval 2 och det hade jag gjort! Weei! Nu är det Fastighetsekonomi som gäller i Karlstad! Det känns super bra det ska bli så roligt! men nu gäller det att hitta boende där kan nog bli lite klurigare än V-rås ;)

Idag ska vi till Karlstad till Viktors kusin och hällsa på :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0