Nr194 Nu har det varit mycke!

Ja nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera men jag har haft fullt upp!

Förra vecak var jag viktor och loppan sen sväng till karlstad och kolla på en super super nice lägenhet som vi tyvärr inte köpte :/.. sen var det även lite jobb tors-sön och på lördagen lyckades vi även trycka in en liten kräfskiva jag och systerryster med en massa kompisar! Så det var har variet en fartfylld vecka ;)

Nu har jag börjat berätta för mig själv att jag faktist ska flytta till karlstad jag förstår nog faktist inte det än men har vilketfall börjat packat lite ;) Tyvärr har jag ju inte hitta någon lägenhet  än så fösta veckorna blir det att jag är lite inneboende hos ida :D och sen om det dröjer ännu längre innan jag hittar lägenhet så har viktors supersnälla kusin o sambo lovat att jag ska få okupera deras gästrum <3 ;)
men vi ska upp till karlstad en sväng till på onsdag ochdumpa lite gräjer på idas rum och sen även kolla en lägenhet till och hoppas det går bättre med den :) Den ligger i Klaraparken eller va det nu hette nära cebtrum vilket fall ;)

Nu ska jag sova en sväng för att imorgon är det lite jobb som gäller på Wallby vi ska möblera om lite och fixa och dona :D

Nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0