Nr195 Karlstad!!!

Ja nu är det faktist inte långt kvar tills jag flytta, för att vara med exakt så går lasset om 19 timmar (ungefär;)
Jag håller på att packar och jag har fööör mycke saker, speciellt när man ska delna på 24 kavdara med en annan :S hoppas jag hitta något annat ganska snart för jag tror Ida kommer bli ganska så trött på alla mina saker (och kanske lite mig också ;) ganska så fort ;) med tanke på att jag är expert på att sprida ut mig med alla mina grejer :S ;P
Men jag tror i kommer klara det gallant så länge vilket fall vi brukar klara det mäste med bravur faktist ;)

Så nu håller jag bara tummarna för att det är rätt program för mig, men det tror jag faktst att det r för det känns väldig väldigt bra så det är såå kul :D:D

Idag har jag varit inne och fixat mobilt bredband så jag ska försöka vara duktigare på att uppdaterna när jag kommer fram så ni får vet hur jag har det :D Nu ska jag käka :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: malinb

bra cili! jag sitter i frövi och väntar spänt på uppdateringar.

2009-08-23 @ 21:38:24
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0