Nr196 flyttat hemifrån!

japp nu har jag faktist flyttat hemmifrån! och det känns toppen ;)
Just nu delar jag och Ida på 24 kvadrat och det är kalas!

Första dagen som student på karlstadsuniversitete är avklarad och jag måst såga att det har gått kalasbra :D Även först nollningskvällen är över och det var väldigt lungt ikväll, värre är det nog för lilla stackars ida som ska drick hemgjort vin (hahahahaha) så jag baa väntar på att hon ska komma hem ;) fast det lär dröja!
Våran nollnig idag bestod av lekar och grillning lärakänna varandra helt enkelt ;) massa  trevligt folk så det här känns toppen :D

Imorgon börjar jag 12.15 slutar 15.00 sen är det förfest och utgång! Hujeda mig det här är sååå bra :D

Programmet känns också väldig bra ;)

ciao :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0