Nr197 Fullrulle!

Nu har jag varit i Karlstad i 5 dagar och det har verkligen varit fullrull från först stund! Viklet så såå kul :D
 Med skolan & nollning, så idag är jag faktist hemma och andas ut lite in för imorgon när det först är skolan från 8-16 och sen är det välkommsfest hela natten :D:D Kalas :D

I tisdags så var det förfest med hela klassen, lr det är inte alla som är med men ganska så många ändå ;) för att sedan gå ut på Nöjesfabriken där alla anndra noller också var så det var fullt fart skulle man kunna säga. På förfesten fick vi ett litet uppdrag och det var; vi fick EN sopsäck var och en silvertejprulle och dela på och det skulle bli kvällen outefit, så det vara bara fantasin som stoppade oss;)

Igår var det kräfskiva och lite lekar superkul det med, och idag var det utgång igen men jag känna faktist att jag taggar till imorgon istället!! Så har vi ju även fått en inlämning som ska in nästa fredag som jag kännde att ja var tvungen att kolla lite på men vet inte riktigt om jag blivit nå klockare ikväll får nog be om lite hjälp!

jag kom föresten in på mitt första hands val här i krlstad som var sjuksköterska, men kännde att ekonomi känndes lite mer spännade så jag valde helt enklet att tacka nej till den platsen och ge gärnet här på Fastighetsekonomi istället. hoppa jag har gjort rätt ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: malinb

jag tror de blir rätt! och de tror garanterat johan e också.. han tycker de är skitbra att du ska bli mäklare! haha.

2009-09-01 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0