Nr302 Världens bästa Granne!

Idag när jag skulle gå ner i källaren för sista gången och hämta kläderna som hade hängt på tork, så fort jag öppnade dörren var det som att kliva in i en vägg av nybaktabulla-doft. Då gick jag och svor en ramsa och tycket att det borde verkligen finnas en lag på att om man bakar bullar i lägenheten så det luktar ända ut i trapphuset så måste man bjuda!

Inte så mycket med det jag gick och hämtade tvätten är jag stog och vek ihop kläderna kom det en liten gumma och började prata lite, huur gullig somhällst, och så säger hon det jag inte trodde skulle komma "Jag har precis bakat bullar vill du ha några stycken?" Självklart kunnde jag inte tacka nej och fick några stycken.
Det kännes lite som gud hörde min lilla ramsa där ;)

Dom var gudomligt goda och nu är dom slut :P jag har ju ingen plats i frysen så jag vill ju inte att de ska ligga och bli torra :P



Cingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0