Nr303 Kallt!

Nu är det väldigt kallt ute! Härligt!
Ska snart sätta på mig min dunjacka och promenera till nJoy, jag måste nog ge upp cycklen väldigt snart för denhär säsongen, för nu börjar det faktist bli halt och det skulle vara så onödigt att halka omkull, det gör ONT!
Men i dag har jag ganska mycket tid på mig också så jagkan gå utan att känna mig stressad

Jaghar föreläsning idag mellan 15-18 och sen kommer troligtvis mamma hit en sväng hon har varit hät på kundbesök tror jag :) Trevligt trevligt!
Det blir ändrade planer ill helgen, det vra tänkt at jag skulle vara kvar och att viktor skulle komma hit men jag åker hem istället, ska vara hundvakt åt mina små monster <3

Nellie

Smilla

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

de underbaraste monstrena som finns:D

2009-12-02 @ 19:48:51
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0