Nr304 Home sweet home <3

Åkte hem igår, och det är så himla mysigt att vara hemma litegrann, speciellt när det är så härligt väder ute! Började dagen med en långpromenad till mormor och morfar lånade deras bil (har inte riktig orkat byta däck på min lilla bil) och åkte ner till samhället tog svinis sprutan, min lilla gudmor ordnade lite åt mig, det stod nämligt; Tillfälligt slut på vaccin på dörren men hon kunnde fixa fram ett till mig så nu är jag vaccinerad också, finnemang! Sprutan gjorde inte änns lite ont men får väl se om jag blir sjuk eller får ont i armen av den, det visar sig!

Sen åkte jag tillbaks till mormor och morfar blev bjuden på mat och fika och allt möjligt alltid lika trevlig :)

Nu har jag precis kommit hem och kom fram till att det har inte blivit så mycket plugga av så nu satte jag på bastun och ska ta med min lite böcker och läsa lite, sköönt!

och ikväll blir det nog att baka lite saffrans skorpor, Mysfacktor HÖG <3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0