Nr306 Skola

Nu är jag tillbaka i Karlstad och sitter på skolan och väntar på att Föreläsningen som börjar om 30min den är i tre timmar sen ska vi sätta oss och börja på veckans lilla projekt som består av en Rättfallsanalys, vet knappt själv vad det är men hoppas det blir lite klarare idag under dagen :)

Helgen där hemma har varit toppen, i lördags gjorde jag tillexempel mitt livs billigaste julshopping, jag hade nämligen lämnat kvar VISA-kortet i Karlsatd upptäckte jag när jag kom till Marieberg, det var tur att jag hade Viktor med mig som kunnde lägga ut så länge ;)
Alla julklappar är nu klara förutom till Viktors, känndes inte så kul att han skulle betala dom :P haha ne då det var tänkt att fixas här i Karlstad :)

Nu tar jag tre djupa andetag och kör igång en troligtvis ganska hård vecka! hejaheja

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0