Nr307 K-town

Som sagt är jag tillbaka i Karlstad, och nu har jag komit hem till min lilla lya :)

Nu har jag pecis lagat mat till ty ett helt fotbollslag, så nu vat jag vsa som kommer stå på menyn denhär veckan; Spagetti och köttfärssås endast och bara det blir det nog till och med, omväxling förnöjer, INTE på vinkelgatan 3 :)
Mamma om du läser så hopas jag du fattar peken, JAG VILL HA EN FRYS NU! :)

Idag har dragit igång med rättfallsanalysen idag och det känns som vi har lägen under kontroll vi ska ses imorgon en sväng också :)Sen blir det även en sväng till nJoy och täna lite, blev väldigt lite av det i helgen.
Sen ska jag nog fixa de sisa julklapparna imorgon :)

Nu ska jag äta pepparkakor och dricka mjölk :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0