Nr309 Åååå SUCK!

Nu har jag precis kommit hem från nJoy det blev ett spinning pass idag! Skönt!
När jag sen var klar och skulle trampa hemmåt glad och ganska så näjd över mig själv måste jag ju säga, men det gick väldigt väldigt snabbt över, jag skulle ta mina skor, och då finns dom inte kvar där!! Åååå nått Jävla pucko (rent ut sagt) tog sig friheten och ta med dom hem, mina älsklings snekers skor från Nike:(:(, sen när jag hade gett upp och leta så kom det en tjej till som hade blivit av med sina skor precis samma model som minna, ganska så glasklart att det inte är någon som hade tagit fel utan ville ha dom helt enket!

Åå vad ledesn jag bilr på den människan som har mage att göra så, dumma dumma dumma :((!!
Det är ju inte riktigt så att jag har råd att köpa ett par nya och det finns nog inte exakt dom jag hade :( ååå nu är jag faktist väldigt arg!!

Jaja hoppas hon gillar dom för det gjorde jag!

Nu ska jag sura lite till och sen ska jag göra mat och kolla på TV!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0