Nr312 Rättfallsanalys

Ja jag vet det är ett himla tjat om den just nu, men nu är det faktist inte mycket kvar på den hoppas jag! Jag ska upp till skolan nu, eller snart, så ska vi göra det sista nu förhoppningsvis, så vi kan lämna in det och nästan ta lite jullov, vi har bara tre föreläsningar kvar och sen är det ledigt i TRE veckor ska bli såå himla skönt! Dock ska jag jobba från tros nästa vecka til Julafton på Wallby men det är bara mysigt nu när det är juletider :)

Igår blev det glöggkväll hemma hos Michaela, och några till ur klassen, super mysigt var det, och som vanlig alldeles för mycket gott att äta :P
Men idagblir det nJoy vilket fall, tänkte testa på Afro idag, har aldrig gjort det men det ska vara någon typ av dans tror jag ;) Se om det är någon som fått dåligt sammvete och lämnat tillbaka mina skor, kan ju alltid hoppas men troligtvis inte!

ha en bra dag!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0