Nr313 KLAR!

Vi blev klara med Rättfalls analysen idag, så himla skönt, nu är det bara tre föreläsninngar kvar sen är det LOV sååå skönt.

Nu sitter ag och väntar på att mammas pojkar ska börja, det är ju sista programet ;) Det blev ingen afro dans för min del idag det var så sen och jag ville ha träningen överstökad, så jag körde ett konditions pass för mig själv, gick riktigt bra :D

Imoron är det först föreläsning 10-13 sen är det fort hem svida om till kvällens festblåsa och sen till Sofia på förfest, vi ska vara vid sittnigen redan vid 17.30, så morgondagen kommer troligtvis gå i ett :) Härligt!

Nu ska jag nog sätta mig och virka lite, har lite att virka innan jul ;) Kulkul!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0