Nr315 Kalas!

Igår var det lltså Julsittning på Tempe här i Karlstad, och det var start 17.30 så det blev en väldigt väldigt tidig för fest, som jag började med mig självhär hemma när jag gjorde iordning mig ochsen fortsatte jag till Malin och Emma och sen gick vi till Sofia :) Där han vi dock inte vara så länge för då var vi tvungna att gå för att vara i tid, på förra sittningen vra vi lite sen så kväll började då med en utskällning och det ville vi inta ha en repris på ;)

Väl på Tempel va väl maten sådär och kaffet kallt, men mycket trevligt folk och mycke drag. Men vi var färdig ätna och kolara vid typ halv 9 och då känndes det väldigt lång att vara kvar där till 2 när det stänger så vi givk hem till Sofia igen och tog en liten mellan-för-fest (och så hann vi se vem som vann Idol, inte så otippat dirket) och sen begav vi oss tillbaka till Tempel igen!
Kort sagt en mycket mycket trevlig helg, med dck liite många så kallade "fadäser" det började medatt Sofia spillde ut typ 10 värmejus stearin över hela sig och halva köket, men det tog vi reda på, på mella-för-festen, och sen så råkade jag och Michaela krngla till det så min lilla kamera ramlade i marken och paja, hela objektivet var helt sne. Men det är sånt som händer helt enkelt ;)

Jag, Malin o Emma

Nu håller jag på att tömma kylskåpet, så det blev Spagetti och köttfärssås till frukost ;) Nu ska jag springa ner till bussstationen och hoppa på bussen och åka hem till nästa kalas :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0