Nr317 Vardag!

Nu är det vardag igen, och jag har verkligen haft en toppen helg!

lördagskvällen var verkligen en 10 poängare, träffa alla tjejerna och full fart var det från 18-02.00 Härligt! :D
Tyvärr blev jag ju kameralös i fredags så det blev inga kort knäppta, jag tror inte det var någon som var där som hade en hel kamer, vi går hårt åt dom helt enkelt ;P

Igår var det precis som en söndag ska vara LUGN! Jg och Viktor hade Wallander maraton på TV och så gjorde vi faktist inge mer ;) Idag åkte jag tillbaka till Karlstad hade inga föreläsningar idag, men nu har jag precis kommit hem från gymmet och ska snart en sväng till Ida och hälsa på :)

imorgon är det föreläsning 15.18 och på onsdag 10-13 sen åker jag hemåt igen på onsdag eftermiddag, då åker jag hem för julen. Så det blir verkliegn en kortis sväng hit :)

Idag är det bara tio dagar kavr till självaste julafton och det ligger snö på marken <3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0