Nr318 Dubbelpass

Nu har jag precis kommit hem från nJoy, idag var det tänkt att jag skulle köra ett spinningpass. Men ja var där så tidigt så jag han med att köra Body pump innan, men det är något jag inte kommer göra på ett tag FY va jobbigt det var, på BP var det mest armara/axlar och jag tänkte att det annvänder man ju inte när man cyklar men det fick jag reda på att det gör man visst det, jag var helt skakis :P
Men riktigt riktigt skönt nu när det är klart, var nog mitt riktigt pass för dethär året, för imorgon åker jag hem och då blir det nog inte så mycket spinning en promenad på sin höjd ;)

På vägen hem var jag lite social jag patade med Viktor sen pratade jag med Loppan och efter det blev det litet samtal till Lottis! Länge sen jag pratade med henne hon kommer upp på Torsdag så jag hoppas jag kan smita från Jobbet ett sväng och säga hej innan hon drar till Isalnd!

Nu är det bara tre timmars föreläsning sen drar jag hemmåt, ska bli skööönt, ska börja packa lite det är väldigt mycket som ska med hem, var och lämnade en påse med jacka och skor till Ida som ska åka bil hem ;)

Nu ska jag duscha, koka en kopp te  och sen blir det Bridget Jones dagbok, en gammal klassiker ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0