Nr322 Jullov

Nu har jag verkligen tagit lite julllov det blev lixom lite jullov från bloggen också, händer inte så mycket sännande här hem jag jobbar och står i bara :P
Just nu är det verkliegn som ett vyxort ut precis överallt så underbart fint!
Jag är verklige lika lyrsik som min jobbarkompis syster döttrar som kommer från Australien som är 17 och 19 år och aldrig sätt snö förut. Dom hade bra tajming minst sagt, såhär bra vinter har väl inte vi haft på en herrans massa år!
Det är helt enkelt bara MYS! Och så länktar jag som sjutton till julafton nu börjar bli riktigt riktigt nyfiken på vad det är som gömmer sig i alla klappar ;)

Nu ska det bli en lördags kväll med Taco och Robinsson, precis som när man var barn ;)<3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0