Nr324 Dan för dan före dopparedan!

Japp nu är det verkligen inte långt kvra till Julafton jag jag länktar för i år har jag varit riktigt snäll ;)

Nu är det bara det sista stöket kvar, ikväll ska vi ta in granen och pynta den och så ska jag försöka slå in dom sista julklapparna.

Igår hade vi alltså julbka här hemme och i år var det pappa som var värst på klanteri sidan, han hade julskinkan som uppdra (vilket han har varje år) och i år var det ne väldigt stor skinka så det tog sin lilla tid innan den blev klar, vi andra hade gått och lagt oss för länge sen men sen vkanade jag vid 2 nån gång på natten av att brandlarmet går, jag funderar på varför det och och vänder på mig och somna om, men sen på morgonen fick jag höra att det hade blivit lite rökigt i ugnen ;) Haha så kan de gå när Fam Petterssoon jul-stökar! ;)
Härligt!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0