Nr325 Juldagen

Åå jag har haft en toppen toppen Julafton, som vanligt!
Började med att åka til faster och kusinerna på den sidan och firade, åt julbord och kollade på kalle anka, efter det åkte vi hem och då kom mormor och morfar med Julgröten, men innan vi högg in på den var det julklapps utdelning!
tänk va snäll jag har vari i år jag fick huur mycke fint somhällst! Tack alla <3

och nu är det juldagen och det betyder att jag ska inte göra nånting jag ska inte änns ut och härja ikväll det tar jag i morgon, nepp denhär dagen ska jag bara njuta av att inte ha nånting in planerat, men det blir nog en långpromenad och sen resten av dagen tillbringas i Tvsoffan. Sköönt! :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0