Nr326 Ledig

Idag är jag ledig och det känns väldigt väldigt skönt efter det ganska så hård kväll igår ;)

Igår vra det alltså utgång på Lindehotell, det betyder fulltös, och vi lämnar inget till slummpen det var full ös! :D
Förfest hos syskona Hammarström i frövi och sen taxi till Linde, huuur kul som hällst, som vanligt när man träffar det gänget ;) men idag är jag lite seg faktist, ska åka till Nora i eftermidda, kanke ta med min min lilla lagbok och kika lite i den en sväng, skulle verkligen behövas! har inte ängnat många minute åt den sen sista föreläsninge innan jul! Ångets!

Nu är det bara att ladda om in för nyår som jag ska fira i Tandådalen, ska bli riktigt kul, få åka lite skider och parta Sweet! :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0