Nr 35 Aj som FAN!

Jag har precis epilerat benen och det är en fruktansvärt smärta man genomliden när man gör detta. Jag vet jag har valt det heeelt själv, men lite fåfäng är man ju det måsta jag väl erkänna. Jag kan bara hålla med min kära Gudmor att det är en riktigt "Helvetesmaskin" kunde nog inte förklarat den bättre själv.
Men Vill man vara fin får man lida pin. Och det är precis det jag har gjort ;)

För övrig så gick provet väldigt bra idag så det är väldigt skönt. Jobba gick också jättebra känndes dock att det var ett tag sen jag var där mycket nya kläder :) Tog hem en Skinnjacka idag, NICE :)

Imorgon är det jobb på Wallby Gård som gäller, Härligt det är sååå mysigt att jobba där :) Det hade kommit en hel del nytt så jag ska få packa upp varor Lovely ;)

Efter jobbet är det raka vägen hem på med det absolut varmaste jag äger och sedan ner till Ishallen och kolla när FFIK möter Nora HC, ska bli väldigt spännande. Hoppas jag får lite sällskap på läktaren från Ida, Anna och Lottis kanske ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa bok, MYs.

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

I´ll be there!

2009-02-06 @ 10:13:35
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0