Nr26

Hade visst hoppat över Nr26, så jag tar det numert nu helt enkelt lkite fel ordning men det ska väl gå bra ändå ;)

Idag så ska jg till Ida vi ska boka resa till Thiland eller nått likanande, vi ska vilket fall ditt det är väldigt väldigt varmt och klart blått vatten så vi kans snorkla lära oss surfa och kanske bli lite brunare än enntväldigt vitt laka som vi är just nu. Så jag håler tummarna för att vi hitta något som fallar oss i smaken så vi kommer iväg någon gång det är verkligen på tiden om jag får säga vad jag tycker :D

Annars har jag en hel del Naturkunska som jag ska plugga till p torsdag då det beryktade provet är och jag håller natuligtvis tummarna för att dety också ska gå vägen. Så jag kan flörta lite men min lilla lärara så jag får ledigt i en susådär tre fyra veckor ;) men vi frå väl se hur det blir med den saken. Nu ska jag nog slänga mig in i duchen och sen ska jag kolla om ida är vaken och om jag kan åka dit är ju faktist lite ivrig måste jag ju erkänna ;)

Sen vill jag även önska Grattis i efterskott Till JOen som fyllde 20år i Går! Och SEn vill jag önska ett stort Grattis Till Emily som fyller 20 år idag :D
Grattis Grattis!
Nu börjar man bli gammal ens gamla klasskamrater får börja gå på systemet, ojoj vart ska dethär sluta !? :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0