Nr27 På benen igen!

Nu är ja på benen igen känner mig ganska så frisk nu faktist väldigt skönt. Har varit ute och gått en promenda på morgonen men Viktor Nellie och Smilla, mycket mycket skönt men var ganska så trött efter det.

Nuhar jag pratat med Ida hört skvallret från Fredagen, som sagt det blir aldrig som man tänkt sig men men. Vi hoppas på en toppen utgång nästa helg istället :D Sen så bestämmde vi också att vi ska ses imorgon och bka flygstol till Thialand -Weeei det ska bli riktigt nice hoppas jag får ihop det med Naturkunskapen också men det tror jag nmog går att ordna på sitt lilla vis :)

Annars idag kanske jag ska med och kolla när Krsitian spelar hockey annars blir det inte så mycket mer spännande som händer denhär dagen :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Annap

haha du missade dock mitt, malin och johannas slagsmål med några tjockisar.. haha det skulle man filmat vi tog till alla knep i boken.. ! :P jag vill också till thailand! :D

2009-02-01 @ 13:56:26
URL: http://missannapanna.blogg.se/
Postat av: ida

haha. anna, det där har inte jag hört?!

thailand blir najs cili! :)

lördag är de fest allihoppa!

2009-02-01 @ 17:30:53
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0