Nr29 Vilken härlig dag!

Japp från att vakant i morsen och känt mig ganska så kassa inge jobb inge o göra ganska så dålig helt enkelt. Men det han fort att ändra sig. Jag pratatde med Ida och kolla så hon var vaken, det var hon. Hon kom på den briljanta idén att vi skulle bege oss ut på sjön och åka lite skridskor i solskenet, jag är natuligtvis på.

Jag kom till Ida vi kollade lite res stolar till Thailand. Jag ringde och kolla vad vi skulle vaccinera oss emot, ja ni vet lite såntdär praktist som kan vara bra att veta ;) Sen hittade vi en resa som passade perfekt (Dock krockade det men min och Viktors 1 årsdag men hoppas det inte gör så mycket vi får helt enkelt fira i förskott <3) priset var helt okej. Så vi kom helt enkelt överrens om att vi slår till och det var precis det vi gjorde så vipps så har vi två biljetter till Thailand som väntar på oss. Ganska så nöjda va vi, vi hoppa omkring och skrek av lycka faktist :). Så den 27 Feburari klockan 15.50 drar jag och Ida till Varmare brädgader!

Sen Gjorde vi iordning dångra mackor och åkte hem till Idas mamma som hade gjort Riktig varm choklad till oss. sen bar vi oss ut på sjön och åkte det var riktigt riktigt härligt, jobbigt men härligt. Strålande solsken :D
Vi var ute på sjön i ca två timmar :)

Så har min dag sett ut inget att klaga på faktist :D

Nu ska jag plugga Naturkunskap :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

Helt underbar dag! Thanks!

2009-02-02 @ 20:45:01
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0