Nr31 Trött

Vill börja och säga att jag slagit stegrekord! Idag blev det hela 20160 steg. Inte illa pinkat.

Kanske inte så konstigt för idag har jag och Ida irrat runt som yra höns i dag i Örebro, vi hade inte alls någon plan på hur vi skulle gå så vi flängde fram och tillbaka ;) Men det gick ju väldigt bra idag, vi åt gott hittade det vi skulle ha och vi blev vaccinerade. Det gjorde faktist inte alls ont att vaccineras, och sköterskan som gjorde det var så trevlig så, så ja och Ida kom ju knappt därifrån ;)


Sen var det planerat att vi skulle hem och boxas men det avrådde sköterskan oss ifrån, det förstår jga faktist för jag blev lixom tung i armen. Så vi tog oss en långpromenad så det var väldigt skönt :)

Nu är jag i Nora väntar på att Viktor ska komma hemm, han har varit i Skulltuna och spelat hockey.
Stackarn åkte hemmifrån vaid ca 6 i morse jobbat hela dagen sedan direkt iväg och spela hockey och kommer väl hem vid 22.30lite väl lång dag för min smak.

Nu ska jag sova, imorgon är det Plugga för hela slanten jag måste verkligen ta mig i kragen ;)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0