Nr32 Plugga

Nu har jag setat ca en till och pluggat lite blir ju så himla rastlös på en gång så jag var tvungen att gå ifrån ett lite tag och tänka på något annat. Jag är ju ovan nu för tiden jag har ju inte pluggat på länge nu faktist. Sen är jag så himla dåliga på hur jag ska lägga upp det hela vart ska jag börja hur ska jag gör för att lära mig på snabbaste och besta sättet. Jag har helt enkelt ingen bra plugg-teknik. Men det har ju gott hyfat bra i de 12 år jag pluggat så jag får helt enkelt hålla tummarna för att det går bra nu också.

Annars idag ska jag nog ta mig en riktigt långpromenad är väldig sugen på det faktist.
Det känns faktist lite larvig men jag har ont i armen sen vaccinationen, va klen men är det är ju inte klokt -ha ha.

Anar så är mina tankar väldigt mycket i Thailand just nu måste jag säga. Det ska bli så otroligt skönt och roligt att få kommaiväg och se lite nya saker och testa på lite nya saker som surfa snorkla och så ;) Sen så gör det ju absolu inget att det är ca 35 grader varmt där just nu.. så jag sitter och drömmer mig bort mest hela dagarna.

Ciao

Kommentarer
Postat av: ida

Jag längtar så till Thailand! dock kom jag på att vi glömde kolla forex igår.. Sen ska chefen på posten till thailand ungefär samma tid som oss, vill inte stöta på henne där! haha

2009-02-04 @ 14:24:20
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0