Nr33 Duktig

Nu har jag varit väldigt väldigt duktig enligt mig själv :) Först har jag pluggat sen var jag ute och sprang skulle ju igentligen gå men kännde för att springa och då får man verkliegn tavara på det tillfället för som kommer inte så offta att man vill springa. Det var verklien superskönt, det var väldigt länge sen jag sprangsist så nu hoppas jag på att jag kanske kan fortsätta med det för det behövs ju! Beachen 2009 komm ju lite snabbare än jag räknat med har ju bara ynka 3 veckor innan det är daxs så det gäller verkliegn att ligga i nu ;)
Sen så har jag pluggat ännu mer och känner att ja har nog gräpp om det nu ska kolla lite till på det sen :)

Och nu börjar jag kolla liet utbildningar det stå mellan Sjuksköterska och Cevilekonom. Ja det är verkligen två väldigt skilda saker men så kan det vara när man är väldigt uppen för förslag :D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0