Nr37 UTgång

Japp idag är det utgång som gäller, är väldigt taggade det ska bli så kul, det var som sagt väldigt väldigt länge sen jag har fått partat loss så det är verkligen på tiden. Vi börjar hos JOhan och jobbar oss utåt ;) Det blir nog Satin vi hamnar, men man vet aldrig vad somhänder på vägens gån vi kanske hamnat någon annanstans. Spelar inte så stor roll bara det blir kul så är jag väldigt nöjd :D

Igår jobbade jag :D Det gick superbra. OjOjOj va mycket fina vårkläder det har kommit det blir väldigt väldigt dyrt att jobba där -haha men det är det värt. Nu ska jag igentligen försöka att hålla i pengarna innan  jag ska till Thailand men vi får väl se hur det blir med den saken, det är ju inte en av mina starkaste sidor, att hålla i mina pengar ;P men men det ska nog gå bra :)

Nu ska jag äta en stor frukost sen ska jag ut och gå en lång lång promenad, det ska bli sköönt ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0