Nr39 Lyckad Utgång :)

Japp det var jättetrevligt igår. Förfesten så va jag väldigt ensam tjej ett tag för Ida hade lite problem med skjuts;) men det gick ju ganska så bra hon kom ju dit till slut. Det var super kul att träffa alla det va verkligen längesen. Jag fick spla lite Wii Bowling mellan alla dessa FIFA och NHL matcher som faktist inte roade mig alls ;) Men det var verkligen en helkul kväll :D

Vi begav oss ner till stan och och skulle gå in på Satin, jag och Ida var lite skeptiska så vi gick och kolla på Stället om det var drag där, vakten sa att det var lungt så då gick vi tillbaka till Satin och gick in där. Det var kanske inte så kul där men då sa Olle (Idas karl) att dom satt på Njuta, då gick vi dit ett tag, där var det verkligen jätte mysigt,så där kommer det att bli fler gånger ;)

Idag blir det lugna puckar framför Tv och datorn för våran skull kanske en kort promenad och jag lyckas få med mig V. Det har ju snöat massor så jag skulle ju vilja ut i snö ett tag :) Så det får jag väl helt enkelt setill att jag får med mig V så jag har någon att kasta snöbollarna på ;)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0