Nr40 Skön Söndag

Det har varit en lugn söndag, men betoning på LUNGT. Är lite trött sen gårdagen, då är det väldigt skönt med en bärbar datr då har man allt på magen i sängen man behöver ju änns sitta upp -Hahah är man trött så är man trött..

En anna sak som är väldigt bra  är att det är MASSOR med snö ute :D Så jag har faktist inte bara leget i sängen idag, jag har ju inte kunnat hålla min inne när det är snö ut det är verkligen emot mina principer att vara inne en hel dag när det är snö ute så jag har fått Dragit ut V på två korta med betoning på korta ;) promenader :) Allt något.

Jag har varit ute och kollat lite om utbildningar och så,och jag tror faktist jag har bestämtmig att bli sjuksköterska och sen troligen barnmorska, så nu ska jag bara komma in på de så jag hoppas verkligen att jag gör det :)

Imorgon ska jag fördriva dagen i Nora får jag se vad jag ska hitta på det blir nog en hel del tid ute i snön hoppas jag på vilket fall :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0