Nr41 Vilken Härlig Dag!

När jag vakande i morse va der strålande sol och Massor med snö ute, idealisk dag enligt min mening, helt underbart. Jag gick upp åt lite frukost och begav mig ut på en gång, och tog en långpromenad i det vackran vädret!


Hur Vackert är det inte, jag var tvungen att ta med kameran ut och ta någa fina bilder <3


Väl påkläd det var ju ca -12 garder när jag gick ut :)

Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen med en filt om mig och läsa bok, just nu har jag ingenting att klaga på ;P Jag hoppas på en promenad till med Berit ikväll när V har träning. Skönt skönt. Annar så är det inte så mycket som händer idag.

Thailands resan närmar sig med stomsteg, bara två och en halv vecka kvar. <3

                                                                                                                                                                        Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0