Nr43 Vaknade av mobilen

Japp Titt-in ringde ocj fråga om jag ville jobba, klart att jag ville det men jag har ju inge bil och är i NOra! Det är väl första gången sen jag fick körkort jag inte har tillgång till bil och då frågar dom om jag vill jobba, taskig timeing om man säger så! Så himla typiskt.

Idag var plaerna att jag skulle in till Örebro möta upp Viktor, och fira lite alla hjärtans dag lite i förväg efter som Viktor är i sälen i helgen. Men vi får se, dom sa att dom kanske skulle hämta mih från titt-in om de inte hittade någon annan som kan jobba, så just  nu är min dag lite oviss, men det blir nog bra i slutändan hoppas jag;)

Jag hade även tänkt att ta en lång lång promenad i dag men väntar lite och ser om dom ringer igen och säger att dom hämtar mig ;P Det kommer dom väl anntagliten inte göra men om jag går ut nu så kommer du ju ringa, som alltid min vanliga tur jag har ;P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0