Nr45 Myspys

Nu har vi kommit hem från Örebro :)

Jag köpte Hörlurar på WE/JL vita och guld super fina ;) Sen blev det Dop present till Lilla Ludvig :) Sen blev det mysig middag på "Jenssen´s"  Supergott men nu är jag mätt och känns som jag kommer vara det ett par dag framöver.

Nu har jag skrivit ut Biljetterna till flyget <3 Och så har jag köpt solskyddsfaktor det närmar sig, NICE :)

Ihelgen är jag heeelt ensam, Viktor är i sälen mamma pappa o kristian är i Österrika, men jag ska (som det ser ut nu) jobba hela helgen så det gör jag faktist inte så mycket. Och sen så har jag ju faktist mina små hundar som sällska dom höll jag nästa på att glöma bort :P



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0