Nr47 Onsdag

Idag har det gått superbra att jobba, jag och Pernilla Försökte fixa iordning på baby avdelingenin både flick och pojk efter mycket om och men så fick vi nästa ordning på alltihoppa, det är lite kvar på flick som vi skulle sova på över natten ;)

Sen bar det hem till Nora, jag fick jättegod mat och sen stack jag och berit ut på promenad, sen när vi kom hem började Semestersvenskarna på TV, som jag bara måste kolla på, dom är ju i Thailand jag blir ju inte mindre sugen på att åka dit när jag har sätt detdär det kanjag lova ;)

Idag så var jag och abokade min nagel-tid, tycket att det kanske inte är så smart att lägga en massa pengar på det nu när jag ska resa och så, det gäller ju att proritera helt enklet när man inte har så mycket pengar :) 

Imorgon är det skola och jobb som gäller och fredag ska jag till Mattias (kusin) och Carolina på lite fördelsedagskalas för Mattias ska bli lite trevligt efter som jag är helt ensam öer helgen. Får se va jag hitta på, å självaste Alla <3 dag när jag är Heelt sj ;) Kanske göra något så oromantiskt som att köpa pizza och kolla på film helt ensam -haha det ska nog gå bra :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0