Nr48 Morgonstud har Guld i munn!

Japp nu är jag redo för dagen sminkad fixat håret och ätit frukost, så nu väntar jag bara på att åka ska snart göra det för jag måste tanka innan jag åker också.

Dethär känns mycket mer som jag, att jag har något att göra om dagarna det är underbart :)

Viktor åker till Sälen idag, hoppas dom har toppenkul! Men det är jag ganska så säker på att dom kommer ha! Det behöver jag nog inte vara så orlig för är det något jag ska vara orolig för är väl om Viktor kommer hem med hela ben lr inte, den som lever får se ;)

Ne nu ska jag iväg! Ciao

Kommentarer
Postat av: Clara

Roligt att du skriver blogg :) fortsatt att halla mig uppdaterad om vad som hander i ditt liv. Lite skvaller om andra vore ocksa roligt ;)

2009-02-12 @ 12:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0