Nr49 Hej Då!

Nu har jag vinkat hej då till familjen... men nu låter det som dom är tillbaka har nog glömt nått ;P...
Japp mamma hade glömt sina ringar -haha Ja ja det hade hon nog inte överlevt en skidvecka utan sina ringar. jaja dom är roliga dom ;)

Japp känns faktist lite jobbigt att dom åker utan mig, jag skulle nog igentligen inte vilja följa med men det är ju så konstig jag har ju alltid följt men förut ;) En ren rutin helt enkelt.

Men idag ska jag jobba halvdag i LInde på Titt-In sen tänkte jag snika mig in hos Ida ett par timmar på eftermiddagen innan jag ska hem till Mattias och Carolina :) Hundrna som är mitt annsvar denhär veckan ska jag köra till mormor och morfar (jag måste ju göra det enkelt för mig ;) för annars skulle dom
får vara inlåsta hela dagen och kvällen, det är ju inte riktigt ett alltenativ om man säger så :P
Sen så har jag även annsvar för blommorna i huset det kan jag säga att det känns lite jobbigt eftersom jag inte har en tillstymmelse till gröna fingrar, så jag få helt enkelt hoppas på det bästa :)

Idag är det exakt två veckor till dagen D´!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Annap

Men shit vad jobbigt att hålla koll på hundar och framför allt växter en hel vecka..Jag brukar se hur lång tid det tar innan de börjar hänga när mamma och pappa är borta :P Vi måste ses! Måndag tycker jag verkar bra :D Saknar dig raring!

2009-02-13 @ 18:49:30
URL: http://missannapanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0