Nr50 Trött

Idag har det varit en ganska så lång dag för att vara mig. Har precis kommit hem från LInde. Det var super mysigt och trevligt att träffa allihoppa :)

Nu är jag alldeles ensam i huset. Det är faktist lite för stort för att jag ska känna mig helt bekväm man har ju inte direkt kolla på alla vrår, men jag har ju klarat det förr varför skulle jag inte göra det nu ;P Måste ju erkänna att mörker är ju inte min favvo, speciellt inte när jag är själv.

Imorgon ska jag till mormor och morfar och käka lunch och hämta hundarna<3 Så det kommer nog ta ungefär hela dagen mormor är expert på att hålla mig kvar så länge det bara är möjligt ;)

Nu är det sängen som gäller för mig!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0