Nr51 Alla Hjärtans Dag <3

Vilken härlig dag! Solen skiner det är -12 grader kalt och dunjackan prasslar för det är så himla kalt, Underbart! (Gud va svenska jag är skriver om vädert mest hela tiden, det är verkligen typiskt svenskat ;)

Jag får ju fira alla hjärtans dag lite i min ensamhet. Så idag ska jag vara ute så mycket det bara är möjligt. Jag ska gå til mormor och morfar (ca 7km) för att hämta hundarna och sen gå hem med dom. Då får ju både jag och dom regäl motion, för det behöver jag nog efter att jag varit hos mormor, jag får så himla mycket god mat där :P
Sen när jag kommit hem ska jag nog först lägga mig i ett varmt bubbelbad och sen ska jag mysa ner i soffan med en filt om mig och hundarna brevid mig. KOlla på melodifestivalen och dricka Te. Ganska så mysigt faktist tycker jag.
Men jag kommer ju så klart sakan V. Men jag får göra det bästa av situationen och det kommer nog bli väldigt bra ändå trots allt ;)

Ha en toppen Alla HJärtans dag <3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0