Nr53 Jobb

Nu ska jag snart iväg till Wallby och jobba en sväng, ska bli kul :)

Min alla hjärtans dag kväll var väl sådär måste jag säga började med ett jätteskötn bad och sen jättegott te men sen började jag kolla på melodifestivalen, det försörde hela min kväll! Det är verkligen dåligt, alladeles för lite Björn Gustavsson och alldeles för mycket dåliga låtar  tycker jag! Ne men allvarligt det är ricktigt dåligt! Vad är det för låtar som är med igentligen? Jag har aldrig varit bra på att sjunga men och någon (mot alla odds, dock men ändå) skulle fråga mig om jag ville vara med, med någon av de låtar som sjöngs igår då hade jag tackat nej! Och inte för att jag inte kan sjunga, utan för att det är ju inge bra låtar!

Wellwell, jag hade tur som slapp ta det bestlutet ;) Idag kommer Viktor hem <3, Så han är nog hemma hos mig när jag kommer från jobbet sönt. Slipper jag vara så himla ensam :P

Ha en bra dag:)
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0